Jednou z největších plánovaných investic Města Třebíče, je rekonstrukce zimního stadionu KHNP Areny. Současný stav budovy je nejen absolutně nevyhovující standardům dnešní doby, například hygienickým a požárním předpisům, ale pomalu a jistě se stává havarijním.
Zástupci našeho hnutí a volebního uskupení jednoznačně a dlouhodobě podporují dostavbu jaderné elektrárny Dukovany a dokonce i zastupují několik subjektů ve sdružení Energetické Třebíčsko.
Naše město se rozvíjí raketovým tempem. Kdo by zvládl vyjmenovat všechny novinky a nové technologie, které nám tu usnadňují život? U jedné věci je však podle mě spoustu prostoru pro zlepšení. A sice – hromadná autobusová doprava.
Světelný smog neboli znečištění se stává čím dále tím více obtěžujícím problémem v mnoha městech a naše Třebíč není žádnou výjimkou. Ukázkovým příkladem je nákupní středisko StopShop a jeho okolí.
Výsledky komunálních voleb v Třebíči jsou, i po výzvě Pirátů ke znovuposouzení, soudem potvrzeny jako
správné. Za naši koalici ODS a TnT - Společně za Třebíč! byli na listopadovém zastupitelstvu Města
Třebíče zvoleni Martina Bártová radní a zastupitelkou a Jakub John zastupitelem.
Město Třebíč má nakročeno k revitalizaci Karlova náměstí. Z prázdninového čísla Třebíčského zpravodaje víme, že se budují nové veřejné toalety, ale nemáme jistotu zda v centru a jeho okolí bude možnost parkování.
O Třebíči - Borovině, té zadní, kousek od Starče, lidé už před 30 lety říkali, že je to "Tam, co lišky dávají dobrou noc“. Z hlediska občanské vybavenosti to není žádná hitparáda ani dnes a budova bývalé základní a vysoké školy leží ladem úplně.
Lákavá a pestrá nabídka pohybových aktivit pro všechny věkové skupiny obyvatel, včetně podpory investic do sportu a revitalizace sportovišť.
&
Udržení města Třebíče jako bezpečného a klidného místa pro rodinný život s důrazem na zlepšení jeho čistoty a údržby.
Práce s rozmyslem na finančním zdraví města Třebíče a s odpovědností za řádné hospodaření.
&
Odvaha k otevírání systémových řešení v prioritních otázkách chodu města, kterými jsou například dopravní obslužnost a parkování.
„Slušná, korektní, vstřícná a otevřená politika bez protekcionismu, elitářství a falešného politikaření.“
Třebíčská doprava je tristní. Je to jedno z nejpalčivějších témat v našem krásném městě. Dopravní špičky denně blokují hlavní trasy městem. Nejsem dopravák, ale cítím, že klíčovou příčinou je zřejmě individuální automobilová doprava nás Třebíčáků. Tranzitem to není. Děcka do školy vezeme autem, do práce jedeme autem, do obchodu autem, na úřad autem, na návštěvu autem, do hospody autem. Pro pár kilometrů a často i pro pár stovek metrů jedeme autem. A často, nebo spíše zpravidla, sami.